Sabtu, 27 Julai 2013

Ramadhan 1434 - mom cooking

Mom cooking is the best. Anyone can deny it?


Menu minggu lepas..terbaikk!

Less than 1 and half hour to finish my working today, and be ready to balik kampung.
Still thinking what will my mum cooking for today iftar..hahha

1 ulasan:

Anne Adnan berkata...

Assalamualaikum!

Nak duit tapi malas nak keluar daripada rumah? Haaa sini sini. Melalui RM20Segera ni korang tak payah keluar rumah pun takpe, asal korang ada internet & rajin berusaha. Modal business ni RM 20. Haa percaya tak? Modal dia ciput je. Tapi income nanti haaa berlipat-lipat.

Raya dah nak dekat, kalau korang join RM20segera ni, korang dapatlah jugak tambah duit untuk berbelanja raya nanti. Apa nak tunggu lagi? Cepat-cepatlah join ye :D Confirm tak rugi punya!

Kalau rasa hati tu melompat-lompat nak join, klik sini; http://www.rm20segera.com/?r=thegeek

Scroll bawah bawah sikit, ada 'daftar sekarang'. Semoga berjaya! :)