Isnin, 23 Januari 2012

I miss them.....

Assalamualaikum...


Semua dah bawa haluan masing2. Walaupon dah hampir 4 bulan konvo berlalu, tapi masih segar bugar di ingatan.One of the greatest moments in 2011. Mostly la kan semua dah jadi engineer sama ada engineer besi, simen, buat jambatan, buat tepung dan dedak, serta kereta dan macam2 lagi.

Aku doakan agar diri sendiri dan korang semua berjaya dalam hidup masing2. Dan juga semoga satu hari kita semua dapat berkumpul kembali demi mengeratkan tali persahabatan yang telah terjalin selama 4 tahun...

Oh,kepada yg dah mendirikan rumah tangga dan bertunang, tahniah diucapkan. Semoga jodoh korang berkekalan sampai ke akhir hayat. Jangan lupa hantar kad jemputan sebab ramai yang nak serbu nanti..hehe

6 ulasan:

Iqinforshort berkata...

rase cam da maken tua lak lepas konvo

-apis- berkata...

aah rasa dah makin tua, dah makin byk tanggungjawab n dah makin byk kenal erti kehidupan :)

Anak Pak Muin berkata...

rindu aku r tu

-apis- berkata...

bla kta nk g dating lg lan?? huhh!

Anak Pak Muin berkata...

anytime bro

-apis- berkata...

tggu ak free