Selasa, 26 Februari 2013

Berhati-hati

Semalam aku ada beli 2 helai jersey, yang tujuan asasnya nampak smart dimata. Tapi aku terlupa nak check satu perkara dimana sebelum ni memang aku peka dalam bab-bab ni.

Salah satu jersey yang aku beli Celtic FC,ada cop sponsored by Tennent's dan yang mengecewakan bila google ia adalah syarikat arak. Shame and poor of me before beli tak nak selidik dulu. Biar orang kata aku cerewet ataupon poyo sangat hal ni. Tapi bagi aku, selagi boleh dielakkan aku cuba elakkan.

Note: aku die hard fan manchester united tapi dalam sejarah aku hanya ada sehelai jersey man u,tu pon seingat aku 13 tahun lepas samasa zaman david berckham, sempat pakai 3 kali kot. U know why. Sebab tu sekarang aku beli jersey lain yang friendly user,can wear in anytime and anyplace, no doubt when perform solah. Apabila korang ada sedikit pengetahuan/ilmu,korang akan lebih beware in ur life :)

2 ulasan:

kekwa berkata...

kadang-kadang, hal yang nampak remeh temeh boleh jadi besar. always be aware. ;)

-apis- berkata...

inshaAllah :)