Jumaat, 12 November 2010

Laporan peperiksaan menembak

Aku sure ramai yg keluar padang sasar a.k.a dwn exam ptg ni dgn sambil tersenyum puas hati..ini di sebabkan beberapa faktor seperti
-soalan dwibahasa..bca inggeris x faham selak melayu plak..
-kerisaun solan HR tahap maut seperti test yg lepas hilang di sebabkn solan kali ini lebih mesra alam..
-x ada soalan definition untuk eng economic...cuma pening sbb nombor berjuta2...kn bgus klu kira duit tabung angka mcm 2..
-lg 1 ada sorang mamat ni pkul 4.15 dh klua dwn..dlm hati aku berkata gila ke apa mamat ni...ak br buat half bahagian B..

Dari ak dok menunggu tamat exam ketas dikutip dan terpaksa menunggu lg untuk di kira, ak mengambil langkah proaktif untuk tamatkan sesi menembak ak..(dlm hati berkata baik balik bilik rest ka,update blog ka lg bgus..hehehe)..Lps ja ak abes jwb n check, tepat pkul 5.40 ak keluar...kebetulan en jay yg lengkap berbaju melayu berada di belakang ak dan terlihat dia sedang melukis2 di ketas soalan itu sambil tersenyum sipu2...mgkin tanda kenangan dari dia untuk lecr kot...

Sampai luar dewan mat yoe memanggil dgn perasaan yg riang..bila masa plak dia keluar ni..heran2...lg cepat dr aku..aku mengaggak dia juga mengalami perasaan yg sma mcm aku..tanpa berfikir pnjg keputusan di ambil balik bersama dan dia juga sempat kebas helmet shuk yg sedang bertonggek di atas moto syakirin...

itulah sedikit laporan yg dpt di sediakan...lps ni dh x ada tembak menembak...mungkin pkai bom terus....


semoga hasilnya nanti memuaskan =)
ok la, aku pon nak smbung movi the other guys yg masih berbaki lg 20 mnt nak bes..dh hampir 5 hari mobi ni tertangguh...

4 ulasan:

Unknown berkata...

haha sempat pulak ko tgk kelakuan aku

-apis- berkata...

bakat hg 2 leh di kembangkan lg..cuma kdg2 x kena tempat dan waktu...haha

Unknown berkata...

jom numerical....

-apis- berkata...

sabo la...rest dlu..haha