Ahad, 13 Februari 2011

Giliran aku bercerita pasal PMA lagi

Semalam dengan jayanya Pesta Masuk Air berlangsung lagi. Bermakna dalam minggu ni aku dah dua kali terlibat dgn PMA, last selasa lepas. Dan rasa yang ni macam last je untuk aku. Aku malas nak cakap banyak sebab member pon dah post di blog masing2 mengenai PMA, en Lan dan en Jay, cuma aku pon tak mahu ketinggalan sama nak post. Now is my turn. Isi yang sama, cuma mungkin aku letak gambar yang diorang tak tunjukkan untuk tontonan umum. Layannn.....

Ini kat Bukit Hijau yang keadaan airnya yg  x best

Profesional sahaja

Buat catering

Mangsa rendaman air

Bertenggek di batu sebab sejuk

6 ulasan:

cik sakdi berkata...

cantik la air terjun tu.. kat ane ni haaaa?

-apis- berkata...

yg air terjun tu kat Bukit Hijau Kedah :)

me suya berkata...

aisey man..
tiap2 minggu ade jek program jalan2 korang.. ewah2...

-apis- berkata...

maklum la suya,last sem ni la nak manfaatkn masa bersama kwn2..lps ni mmg susah dah..hehe

cik sakdi berkata...

owh kedah amatlah jauh nun utara sana. cancel la nak gi. heheh

-apis- berkata...

klu dtg kedah nnti singgah la :)