Selasa, 22 Februari 2011

Melantak di tengah malam

Jam sudah 1.30am. Sebelum tu dah memang niat nak tido, siap off laptop lagi, lampu pun dah tutup. Letak je kepala atas bantal perut mula rasa semacam je. Lapar la tu...

Malam tadi cuma makan spaghetti member aku masak, makan tak banyak sebab tu tengah malam buta ni lapar balik. Daripada nanti terbangun pkul 3 4 pagi lapar, baik aku melahap sekarang sebab dah banyak kali jadi. So tidur pon terjejas nanti, hilang momentum tidur yang lena.

Menu malam ni mcm biasa untuk org bujang, meggi kari campur air panas, mudah dan cepat dihidang untuk isi perut dengan kadar yang segera. Walaupun tahu kurang khasiatnya, tapi apa boleh buat tgh malam2 buta ni. Kalau kat rumah boleh la jenguk bawah tudung kat dapur. Kat hostel nak jenguk pe. Dan harap2 nanti dah zaman keja tiada lagi menu meggi dalam kehidupan aku.

Ok la, meggi pon dah kembang-kembang berasap ni. Aroma kari menusuk kalbu. Selamat menjamu selera kepada sesapa yang sekaki mcm aku  malam ni..

Selamat malam........

3 ulasan:

Cik Miera berkata...

homak ai...sodapnye makan megi malam2 ni..lagi2 bila stay up nk study.msti lapa..nyum2..cm nk cikit je..hihi

manna_salwa berkata...

join sye ni.. mkn megi.. hehe

-apis- berkata...

diakui mmg sedap gak meggi time perut sedang berkeroncong lagu irama melayu..hehe

cil salwa - megi sana dgn megi msia sama sedap x??hehehe