Ahad, 3 April 2011

BBQ Mekanik


Malam ini  gabungan dua kuasa besar school mechanical engineering USM iaitu geng Mekanik dan Manufac 4th year akan menganjurkan bbq or paling mudah nak sebut makan-makan yang bertempat di Pusat Mahasiswa Pelajar.

Aku dengar ajk2 bbq dah plan macam2 aktiviti. Karok dan kerusi musik rasanya macam ada je. Nak test suara pon x leh sebab batuk x hilang lagi, nanti pitching lari. Selain tu ada gak tukar2 hadiah. Kemarin petang sempat aku beli hadiah yang x seberapa tapi pembalut yang  nice. So sesapa nak hadiah aku boleh la counting sekarang..hehehe

Rasanya ini adalah event terakhir untuk kami semua. Semoga semuanya berjalan dengan lancar. Seperti biasa yang diharapkan ialah perut aku mesti kenyang, makan sedap, battery camera mesti full jgn weak lak time amek gambar nanti. Pakai ala kadar je asalkan nmpk bergaya dalam gambar nanti kalau dah smart pakai apa pon nampak bergaya kan..errr.

Ok la, x boleh buat panjang sebab sekarang ni nak update blog pon pikir banyak kali sebab ada komitmen terhadap keja yang lain. Kalau update pon tu semua dalam senarai draft. So tunggu la ek laporan BBQ ni nanti.

Aku dengar hantu kak limah akan datang membantu nak bako bako ni

2 ulasan:

Puan Nurussalwa berkata...

seram la kak limah punye muke.. ih~! nape taruk kat blog ni. berhantu kunk.

-apis- berkata...

hehehe..jgn la mcm tu salwa
Insyaallah blog ni x kan berhantu tapi mungkin akan bersarang sbb x update slalu.. =)