Rabu, 8 Disember 2010

Aku dan blogger...

Sudah genap sebulan aku menceburi dunia blog ni.Aku pun tak pasti ke arah mana contents blog aku ini. Tapi yang penting semuanya hanyalah sekadar coretan peribadi yang terlintas di fikiran aku. Main tulis ja. Aku masih baru dan harap dapat perbaiki dari masa ke semasa.

Sampai sekarang banyak jugaklah blog yang telah aku view. Kalau di bandingkan sesetengah blog dengan blog aku ibarat langit dengan bumi. Follower sampai beribu riban sedangkan aku baru mencecah angka puluh. Terfikir gak aku macam mn diaorang boleh sampai angka macam tu sedangkan friend fb aku pon cuma beratus ja. Mungkin salah satu faktor ialah topik dan page yg menarik dan hot. Ditambah pulak tuan empunya cantik or hensem kot. Jangan marah ek....hehe

Terima kasih kepada sahabat aku idea-mix, alkisah dan  sarzli.net kerana merekalah yang banyak membantu dari segi teknikal dan sebagainya. Semoga dapat memperbaiki kelemahan entry aku dan harap blogger di sana memberi tunjuk ajar. 

Tak lupa terima kasih kepada blogger yang menjadi follower dan memberikan sokongan. Thanks a lot!




5 ulasan:

Unknown berkata...

haha sempat link kat aku.

just be yourself, by time blog ko ada follower tersendiri.

kemaskan penulisan, ejaan, supaya orang mudah membaca. selain ketengahkan isu-isu yang bermakna.

good luck bro!

-apis- berkata...

nasihat yang berguna...

yanamib berkata...

salam kenal..

biasa la baru baru mmg byk mende kena belajar..sy pn mcm kamu juga mula² blogging dlu..happy blogging ye ^_^

-apis- berkata...

thanks yana =)

tomatokering berkata...

apis! 52 lapor diri nie..hehe
biasa lah mule2 blogging kn.. mula dari bawah dulu betol tak?he

jgn lupe taw,kalau suka jom undi 124 http://bpm-undi.blogspot.com/ ;D