Jumaat, 17 Disember 2010

Korean Addicted

Snow Queen
 


3 hari 2 malam masa aku terbuang melayan drama ni...masa main terpaksa di korban, masa untuk fyp di kurangkan. Ini semua gara2 rumate dan kawan2 aku yang layan drama Korea. Salahkan orang kan lain pulakk..Lepas ni kena fokus buta keja pulak..hehe

Moral of story, be yourself and life must go on even its difficult to face.

" Terus hidup, hidup dengan lebih baik, kadangkala keseorangan, kadangkala bersama...biarpun tak boleh selalu bersamajuga tak apa..."

6 ulasan:

intan berkata...

woah..
ingatkan pmpuan2 je suka tengok cter korea..
laki pon sama eh.. :p

-apis- berkata...

sebenarnya x suka tapi tengok skali, nk tengok lg..sedar2 dh nk habis episod..huhu

sakdi berkata...

best kan dapat cuci mate tgok awek korea,, kekekeh comel2

-apis- berkata...

tau x pa sakdi..hehehe

cik sakdi berkata...

tapi apis perasan x sometimes cter korea semua mcm same, ade dua atau 3 hero, ade 2 heroin, semua lelaki tu suke pompuan yang same, blablabla,, haha

-apis- berkata...

aah,slalunya mcm tu la..tp ikut gk jln cerita..slalunya b4 nk tgk sy akan tya kwn2 best x..then br tgk..hehehe