Isnin, 20 Disember 2010

FYP (3)


Time: 3.01 am
Date:12/20/2010
Playlist song: Just a dream by Nelly (memang sesuai sgt time ni nak dream)


Di sebabkan game Man U dgn dubuk liar aka Chelsea ayam di tunda sebab keengganan both team tak nak pakai snood so aku ambil masa yang sepatutnya bersorak ke masa yang lebih berguna iaitu siapakan report FYP aku. 
Tambahan plak entah macam mana boleh tertidur tadi lepas isya. Ni semua gara2 journal yang aku baca. 
Bila bangun tengok lantai ja yang bacakan untuk aku.
For chapter 1 and 2 currently about 90% is done!!Maybe tuesday can submit to my big bos. And tomorrow planning is going to bengkel.

Dan tak lupa jugak, musim final exam dh habis so sekarang musim menuai hasilnya. Entah menjadi atau tak. Antara gomelan member aku:



 Kita tunggu je la pagi sok...

Tak lupa juga Tahniah kpd Harimau Malaya, antara defend terbaik di dunia. Jumpa final nanti dgn Indon smoga berjaya. Nanti jgn lupa baca doa b4 main sbb takut Indon jampi..haha (gambar tanpa kebenaran dari Berita Harian)

Ok, selamat malam (ala2 lagu faizal tahir)


Previous post about fyp

Tiada ulasan: