Rabu, 15 Disember 2010

Selamat Hari Lahir

Hari ini entry aku special sikit sebab aku nk wish besday pd seseorang..Dia bukan adik beradik aku, bukan mak sedara dan bukan juga gf sbb aku tak ada  gf & masih single.Jgn gosip k..hehe. Yang penting dia memang antara insan istimewa penah aku kenal. Semoga dirinya dapat luangkan sedikit masa untuk coretan yg tak seberapa ini..Maaf la ek pd sesapa yg rasa entry ini tak sepatutnya di buat ikut suka la blog tuan blog..



"Long time I not hear about you..
Hopefully you in good health and happiness..
Today is your special day & I don't want miss to wish for you.
Happy birthday for you, now you are kept growing by time.
I pray the rest of your life will be blessed by Allah.
Always in happiness especially in what are doing, with your family, friend and people around you.
Hopefully, with this growing age, you become more mature and successful in studies and life.
Last but not least from me, always take care of yourself."
 -15 December-

saya tak ada hadiah yg menarik untuk bagi, ini saja yg saya mampu lakukan dan dari jauh doakan yg terbaik untuk kamu :)

3 ulasan:

aqilarubaai berkata...

:)

Tanpa Nama berkata...

gle jiwang siut..naseb baek ak laki kalo x..ha3

-apis- berkata...

dalam hati ada taman...hahaha