Khamis, 31 Mac 2011

Beautiful scene in USM

Sekarang ni warga USM Eng campus sedang menikmati pemandangan yang indah sepanjang berada di persekitaran kampus iatu musim bunga. Aku tak sure nama apa pokok ni tapi yang pasti sedap mata memandang. Dah macam kat oversea pon ada.

Dan mungkin inilah kali terakhir aku menikmati pemandangan yang indah ini memandangkan tempoh pengajian aku sudah nak expired. I will miss this scene after leaving the campus :(


This picture credit to my fb friends (my senior) : Dja HaSbullah..thanks for sharing :)

10 ulasan:

najwa's berkata...

santek :) tapi, kat bertam ni dah lama habih bunganya.. :'( sakura malaysia

cik nurussalwa berkata...

cantek~
(^_^)
dah abes blaja la ni?
tahniah~

-apis- berkata...

ooh,baru igt org slalu pggl bunga sakura..hehe..klu kat bertam abes, meh la dtg kat nibong tebal =p

salwa, lum abes lg..ada la dlm 3 or 4 weeks lg :)btw, thanks ek..hehe

putra87­™ berkata...

haha... taun ni xbloom sgt mcm taun lpas.. taun lpas bloom mmg best gle...

-apis- berkata...

klu da pict yg lg cantik share ar putra..leh aku update...hehehe

djaChan berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
djaChan berkata...

hahahahahaa....

-apis- berkata...

ada blog rupanya...sory2..hahaha

Pendekar_Dodol berkata...

apa lagi pis, pi la bergambar sama

-apis- berkata...

sapa nak jd cameraman??hg??haha