Isnin, 14 Mac 2011

Tahukah anda

Tahukah anda (bagi mereka yang dah tau, abaikan je) :
  • Terdapat pasangan kembar da Silva bermain untuk MU
  • Bernombor jersey 20 (abang-Fabio) dan 21 (adik-Rafael)
  • Posisi abang dikiri, adik dikanan sebagai defensive
  • Kedua duanya bekas pemain Fluminense (Brazil)
  • Game dgn Arsenal yg lepas, kedua main jadi winger di kiri dan kanan
  • Berumur 21 tahun
  • Boleh bermain untuk Portugal dan Brazil (tapi dilahirkan di Brazil)
  • Ferguson masih konpius nak bezakan dua org mamat ni sampai skrg




Fabio dan Rafael meraikan gol ketika menentang Arsenal (aku dapat kenal sbb ada no jersey)

4 ulasan:

maicher berkata...

oh tak tau!...tak tau!!

kini baru tau...
hohoho

Suria berkata...

sgt tak tahu dan malas juga nak tahu, tp lepas baca ni dah tertahu~

Suria berkata...

ps; ni akaun email.. so im still org sama.. Me suya k^^

-apis- berkata...

bgus la klu dah tau..so meh kita pakat2 skong MU..hahaha
pesal ng akaun blog, berubah angin ke suya..hehe