Selasa, 15 Mac 2011

Pelik tapi benar

Sekumpulan ikan dengan jumlah yang besar telah berenang menghampiri kawasan pantai Acapulco, Mexico pada Jumaat yang lepas. Menurut nelayan tempatan, mereka tidak pernah melihat sebegitu banyak ikan sebelum ini. Adakah ini kesan Tsunami di Jepun??Jauh bebenor jaraknya...sampai sekarang masih belum menemui punca ikan tersebut datang ke kwsn pantai.



"Apa tunggu lagi, meh la kita pakat-pakat tangkap ikan ni sebelum diorang blah p tempat lain..rezeki jgn ditolak" mungkin itu kata nelayan tempatan.


Kuasa Yang Maha Esa :)

4 ulasan:

me suya berkata...

kan.. Suya dah baca kemarin kot.. ke semalam.. kat blog seorang teman.. pelik tp itu terjadi kan..

-apis- berkata...

Sebenarnya 2 hari yg lepas buat entry ni tapi x sempat nak post..hehe
Kuasa Allah kan :)

Adib berkata...

kuasa Allah..macam2 bole jadi..cuma Dia yang maha mengetahui

cik nurussalwa berkata...

1 laut.. maybe because of the tsunami jgk..
can be..

kuasa Allah kan..