Rabu, 16 Mac 2011

Jamuan Makan Malam Interaksi Mekanik 2011

Insyaallah, kalau tiada aral melintang minggu depan akan diadakan Jamuan Makan Malam Interaksi Mekanik 2011 bertempat di PUMA. Tujuan utama ialah untuk meraikan pelajar-pelajar Kej. Mekanik especially bagi pelajar-pelajar tahun akhir macam aku. 

Tiada tema yang ditetapkan, cuma smart casual. Tetapi bagi geng-geng final year ada yang mencadangkan untuk memilih tema berwarna merah, baru nampak smart bila ambil gambar. Maka semalam di ruangan group fb, bermulalah diskusi yang rancak mengenai pemilihan warna. Ada yang stuju, ada yang bangkang, yang diam pon ada. Sorang nak warna merah, sorang nak warna hitam, sorang nak hijau, malah yang jiwang-jiwang nak warna pink. Adoiii, susah bebenor nak pilih. Last sampai sekarang belum tentu lagi yang mana satu.

Bagi aku tak kisah la warna apa-apa pon (sebab semua warna yang dicadangkan aku ada kecuali hijau dan pink..hehe) asalkan dinner tersebut meriah dan akan dikenang sampai bila-bila. . Aku pun teruja gak kalau-kalau ada band dari batch aku nak perform. 200% aku support, klu nak minta tlong jadi vokalis orait gak, tapi kat bawah stage la, bukan atas stage..haha
Kita tunggu dan lihat apa akan terjadi nanti.

3 ulasan:

Unknown berkata...

Merah laaa...dah decide dah..huu

me suya berkata...

hahaha apis ok kot pakai pink.. shomel gitu^^ hehehe

-apis- berkata...

mmg la dah decide husna tapi dak lagi ramai yg protes..haha
color pink suya sruh pakai???cmfirm smpai bila2 dak meki akan igt..hahaha