Khamis, 6 Januari 2011

Pagi yang gembira

Aku sebenarnya tak terlintas nak tulis entry pepagi buta ni tapi di sebabkan oleh keputusan epl yang mengejutkan membuat aku tersenyum sinis sambil memandang rumate aku yg sedang tido lena. Kesian, nyenyak sungguh dia tdo. Mungkin tengah bermimpi kekalahan pagi tadi kot..


Mulakan dengan Chelsea, telah di baham dgn spesis serigala dgn kejam pagi ni. Game baru minit kelima dah kena baham. Yang paling pilu skali harapkan pagar,pagar makan bunga. Oh Jose Bosingwa, aku tumpang bersimpati...hahaha


Team yg ke 2, Meriam dgn adik tiri Man U aka city. Ingatkan banyak gol yang boleh buat tapi hampeh dua2 team telur ayam. Menurut sumber yang tak boleh di percayai, city main lebih ayam berbanding arsenal. Tak kisah la main mcm mana pon, yg penting sekarang korang dah tolong Man U dok kt atas...hahahahaha

Team yg ke 3 iaitu team baru rumate aku Spurs. Dia telah berpindah ke kelab ini tanpa sebarang bayaran sebab tak laku dan Chelsea asyik kalah ja. Dulu cukup setia dgn Chelsea. Sayang kena baham gak dgn Everton. Aku dah pesan kt dia,klu nak tukar kelab pilihlah kelab yg ada masa depan mcm Man U walaupon jadi simpanan ja. Sekarang tgk apa dh jadi...hahaha

Opss,terlupa lak..Liverpool tak ada dalam senarai pemerhatian aku sebab diorang tak ada ancaman untuk MU. They always walk alone (kalah lagi...hahaha) 

Cukuplah stakat ni, nanti tak pasal2 moto tayar aku pancit sebab fan ketiga2 team berkenaan memprotes penulisan aku pagi ni...Tak pasal2 blog aku kena ban nnt...gelak skali lg dgn rasa megah...hahahaha

Harap maaf,entry ini hanya untuk peminat bola sahaja

3 ulasan:

Puan Nurussalwa berkata...

ih..ih..ih..
ingt apa la td yg gumbiranya..
upenye bola.. ih3..

haha. tahniah la ea~

:)

-apis- berkata...

sja update blog..hehehe

iPai berkata...

Goollll !!!! uhuhu