Khamis, 6 Januari 2011

Sembang orang kaya

Mat : "Ko dah masuk bpa juta dlm akaun?"

Lan : "3.5 juta,cukup x ni?"

Mat : "Entah la,rasanya cukup kot. Jap aku check baki dulu"
Lan : "Aku rasa biar banyak tak pa, tak rugi pon kita"

Mat :  " Ok2, diorang dah stuju nak topup lagi 3 juta. Jumlah semua 6.5 juta sekarang"

Lan : " Orait,jap aku p ambik lagi. Kadiaq, mai teman aku p ambik sat"

Kadiaq : "Oraitttt...."

Selepas beberapa minit....

Mat : "Dah setel dah, sekarang baki ada lagi 20 juta. Kita p tempat  lain pulak"

Rupa2 nya Mat dan Lan ialah orang yang bertanggungjawab masuk duit dalam mesin ATM. Kadiaq pula ialah pengawal keselamatan bersama senapang patah yg sentiasa di peluk walau kemana jua semasa bertugas.

Nama samaran terpaksa di gunakan untuk mengelakkan identiti mereka terbongkar.
Lokasi perbualan: ATM USM
Masa: Hampir2 nk azan Asar


Perghhh....bayangkan klu korang dapat duit sebanyak semua tu apa nak buat???

7 ulasan:

Anak Pak Muin berkata...

ni kire geng2 kencana holdings sembang projek juta-juta r ni

-apis- berkata...

lebih kurang mcm tu ar..nk masuk campur nnt kena tembak plak

manna_salwa berkata...

ni uat lawak ke ape ni?
haha.

-apis- berkata...

terpulang la..klu rasa lawak leh la gelak,klu x just suka2 :)

iPai berkata...

nak rompak nanti masuk penjara plak .. uhuh

wunny berkata...

dah nama pun org kaya, hari2 cite duit. :D


salam singgah! ^^

-apis- berkata...

kn best klu duit sendiri..hehehe