Ahad, 2 Januari 2011

Kau pergi, dia datang...

Title blog dah macam putus cinta..haha..Tak ada lah, 2010 pergi 2011 datang..
Dah 4 hari tak buka blog ni, last update tahun lepas..tahun ni baru nk update (lamanya..haha)..sory kpd semua blogwalking yang tak sempat nak balas kunjungan. Insyaallah nnt aku terjah blog korang.
Sebenarnya entry ni nak post before new year tapi tak sempat. So tak kisah la bila2 pon asalkan aku update blog aku..Tak la terkubur je blog ni..hehe

Aku pon malas nk taip panjang2 sebab akan membuatkan pembaca bosan. Cukuplah kita menelaah buku pelajaran, dekat blog ni kita relax2 sudah..hehe..Jom usha beberapa gambar aktiviti aku sepanjang 2010 ok.


Seoul Garden Lunch
Praktikal @ HICOM HONDA MANUFACTURING..terbaik!!

Motorola Penang Visit

Berbuka puasa dekat rumah sahabat aku (Kapten Rizal @ Pak Lah)

Dekat rumah Pak Lah

Jurutera bakar ikan profesional-Berbuka dekat rumah sahabat aku lg (Syuhada @ Chu)

Kenangan di rumah Chu

Visit to Inokom Kulim. Memang pengalaman tak dapat lupakan seumur hidup aku dapat tengok BMW 5 series baru (F10) assembly kt sana. Klu aku jutawan confirm ak sambar sebijik.Ambik gmbr dlm tenet sbb kt sana no camera allowed

Berbuka @ Hydro Hotel Penang 1
Berbuka @ Hydro Hotel Penang2

Berbuka @ Hydro Hotel Penang 3
 
Vortex Tube design challenge. Penat siot tapi best









Jamuan Raya Mechanical student batch 2007/2008. Semoga persahabatan kami semua kekal sampai bila2 :)

Kenangan yang manis haruslah di kenang tetapi kenangan yang pahit haruslah di telan. Mcm tu lah kehidupan, mana ada dalam dunia ni manis belaka nanti tak pasal2 dpt kencing manis lak, nak makan sambal pon kena ada masin gk kn. So semua berlaku atas kehendak Nya dan mesti lah redha dengan hati yang terbuka. Ada hikmah apa yang berlaku..

Apa matlamat aku untuk 2011??grad?kerja?beli keta?cari pasangan hidup?haha..
Apa2 pon azam,matlamat,impian tahun baru biarlah ia di berkati dan di redhai Allah..Tak guna kalau bahagia tapi di murkai Allah kan..So hopefully this year better than last year.. :)

"Selamat Tahun Baru 2011"
"Selamat Tahun baru Hijrah 1432"(masih dalam bulan Muharram)

5 ulasan:

Unknown berkata...

nice on!
kenangan lama selalu akan jadi indah bila da lepas, paling ske time vortex der

hahaha
gud2

-apis- berkata...

kenangan terindah..hehe
last sem dah bro, nnt mesti rindu semua kenangan ni...

Anisa berkata...

wow.nice photo..
kenangan manis
(:

Unknown berkata...

waaa...ak suka enry ni~banyak gmabo ak terselit biarpun nmpk sisi ja....ngeh2

-apis- berkata...

kenangan kita semua time kt usm..klu nnt dh abes std, semua dgn haluan msg2 try tgk entry ni balik pasti feeling..hehehe