Ahad, 23 Januari 2011

Mereka yang dihargai

Bermula lebih kurang 12 pagi, email notification fb mula memenuhi inbox. Dan fb profile page pon mulai diisi dengan ucapan selamat hari lahir. Satu persatu wish yang aku terima di balas. Hampir pukul dua pagi baru dapat tidur dengan hati yang senang dan riang.

Keesokan harinya terdapat lagi notification baru, semestinya wish2 baru dari rakan2 fb. Semua wish yang aku terima sebelum pukul 11 am pagi jumaat telah dibalas, selepas jam tersebut aku berangkat pulang kekampung yang tercinta setelah 3 minggu berkelana di bumi USM ni alaa 3 mingu je pon bukan 3 bulan.

Ahad, lebih kurang 12 tgh hari baru jejak kembali ke bumi USM. Waaa, masih ada lagi wish yang disampaikan. Jika dikira semua, hampir seratus lebih wish diterima orang lain lebih banyak dari aku tak bising pon dan rasanya semua telah dibalas . Itulah tanda penghargaan aku kpd mereka. Apa lagi yang mampu aku lakukan untuk mereka.

Terus terang aku cakapkan aku begitu terharu dengan setiap wish yang diterima. Ada yang ucapkan hepy besday, ada yang mendoakan smoga dlm hidup dan sebagainya. Ada yang diterima dari rakan2 rapat di usm, rakan2 lama matrik, sekolah ataupon praktikal, ataupon friends fb yang tak pernah bersua muka serta tak lupa rakan2 bloggers. Malah bekas my ex pon tak lupa wish,thanks..hehehe

Walaupon kadang2 aku pon terlupa nak wish birthday kpd orang lain tapi masih ada yang mahu wish untuk aku. Itulah tanda tali persahabatan yang sejati. Mungkin bagi sesetengah orang ini adalah perkara kecil, tapi sedikit sebanyak ia menjadi bukti yang diri kita masih mendapat perhatian oleh orang lain. Aku hanya mampu berdoa smoga kehidupan mereka2 semua sentiasa dirahmati Allah,dimurahkan rezeki dan berjaya dengan setiap apa yang dilakukan.

Maaf la ek kalau entry ni bosan, tapi sekadar meluahkan perasaan gembira dan penghargaan kepada mereka2 yang wish sempena birthday aku ke 23 sama ada melalui fb ataupon blog sendiri.



Dan kepada mereka yang datang menziarahi blog aku sehari dua ni, mohon maaf sebab tak dapat nak balas kunjungan kerana tuan blog outstation, no connection..hehehe. Insyaallah, petang ni or malam ni akan kuterjah satu persatu ataupon mudah kata sesi blogwalking. Bagi aku rest jap,kumpul energy ckup2 baru leh bw dengan tenang. So be prepared... :)

3 ulasan:

Anisa berkata...

hai haiii
all the best yaaa

-apis- berkata...

thanks anisa!:)

Unknown berkata...

ha2..apit mention comment aq..terharu r pit..series..hu2